REVISORHUSET i Risskov søger bogholder
Savner du et godt arbejdsmiljø, er du skrap til bogføring og åben overfor nye
digitale bogføringsværktøjer? Så kunne du godt være vores nye kollega!
Vi søger en engageret bogholder med smil på læben. Meget gerne med erfaring fra en lignende stilling på et revisionskontor – uden at det er et krav.
RevisorHuset består af 17 dygtige og engagerede medarbejdere, som alle arbejder for at skabe værdi, nærhed og tryghed for vores kunder gennem personlig dialog og rådgivning om regnskaber, revision og økonomi. Vores kunder er små og mellemstore virksomheder inden for alle brancher.
Vores værdier – arbejdsglæde, kvalitet, succes, forventningsafstemning og ærlighed – er kernen i vores virksomhed og team, og vi arbejder benhårdt for på daglig basis at håndhæve disse til glæde for både kunder og medarbejdere. Kunne du tænke dig at være med til at bidrage til det?
Du vil primært komme til at beskæftige dig med
⌂ bogføringsopgaver for kunder
⌂ udarbejdelse af afstemninger
⌂ indberetning af moms og lønsumsafgift til SKAT
⌂ assistance med udarbejdelse af regnskaber
⌂ udarbejdelse af materiale til brug ved revisionen
Vi vil gerne have, at du
⌂ har 2-4 års erfaring som bogholder
⌂ er bruger af C5, e-conomic og Excel/Office-pakken – og er åben over for at lære nye digitale bogføringsløsninger
⌂ har erfaring med udarbejdelse af afstemninger
⌂ trives med skarpe deadlines
⌂ er selvstændig, struktureret og god til at planlægge dine opgaver – gerne med optimering og effektivisering af processerne for øje
⌂ er serviceminded, kvalitetsbevidst og sætter en ære i overholdelse af deadlines
⌂ er åben, imødekommende og hjælpsom med et lyst sind og gode samarbejdsevner
Vi tilbyder dig bl.a.
⌂ et fuldtidsjob med din egen kundeportefølje i et team på 4-5 personer
⌂ fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde – og frihed under ansvar
⌂ søde og hjælpsomme kolleger
⌂ et fantastisk og uhøjtideligt arbejdsmiljø i en virksomhed med fokus på de bløde værdier og som værner om trivsel og arbejdsglæde
⌂ flotte, anderledes kontorlokaler samt en velfungerende massage- og kantineordning
Ansættelsesstart:
⌂ Hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rette person…
Lyder det som et job for dig?
Vi glæder os til at modtage din ansøgning hurtigst muligt. Der indkaldes løbende til samtale.
Du ansøger ved at sende din motiverede ansøgning, CV og eventuelle relevante eksamensbeviser som sikker mail eller ved hjælp af knappen ’QuickApply’ i JobIndex-annoncen.
I henhold til persondataloven skal vi gøre opmærksom på, at vi i forbindelse med ansættelsesproceduren muligvis tjekker ansøgere på de sociale medier.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du i øvrigt velkommen til at kontakte partner/daglig leder Torben Bang på tlf. 70 25 77 10.